Welkom kleine Vic!

Foto 31-03-16 10 01 05

Laat me meteen even de clichés van het moederschap op een rijtje zetten:

  • De dag waarop je geboren bent, kleine Vic, is de mooiste dag van mijn leven. Een vriendin omschreef het heel mooi: het eerste moment dat je naar je baby’tje kijkt, voel je de wereld kantelen en bekijk je alles vanuit een ander perspectief. En zo was het precies. Ik heb nog nooit iets zo mooi, zo overweldigend, zo ‘life-changing’ meegemaakt. Ik heb minutenlang niets anders kunnen doen dan letterlijk met mijn mond open naar je liggen kijken. Ik kon het niet vatten, en dat kan ik misschien nog steeds niet.
  • Jij bent de mooiste, de schattigste, de liefste baby die bestaat. Dat is geen cliché, dat is gewoon zo!
  • Ok, bevallen was geen pretje. Maar dat was ik echt meteen vergeten toen je in mijn armen lag. Je bent het helemaal waard. O ja, ik heb trouwens 5 minuten na je geboorte tegen de vroedvrouwen gezegd: “dat viel best mee hé!”. Cliché bevestigd!

Ik kan zo niet meteen op nog meer clichés komen, maar geloof me, ze zijn allemaal waar…

Onze kleine Vic is op 20 maart 2016 om 2.47 uur op de wereld gekomen, een grote 5 uur nadat mijn water gebroken was. Bijna 3 weken te vroeg dus, maar met een mooi geboortegewicht (3.140 gram) en 49 cm groot. Niet slecht dus om zo vroeg te komen piepen.

Foto 31-03-16 10 08 46

Ik verontschuldig me alvast voor de eindeloze reeksen babyverhaaltjes en schattige foto’s die er ongetwijfeld nog zullen aankomen 😉 En laat me alvast met een eerste reeks fotootjes starten!

Een gedachte over “Welkom kleine Vic!

Geef een reactie

