Babynaaisels

Hoera! Wat een opluchting om bij het naaien enkel nog aan mezelf (nuja, aan onze mini) te moeten denken. Geen bestellingen meer om af te werken, enkel nog twijfelen welk puntje op mijn to-do lijst ik het eerst wil afwerken. Wat een verademing…

Het eerste puntje werden baby onesies met de cameo (ah ja, want die moest ik nu toch wel eens uitgebreid testen). De flex bleek toch moeilijker te blijven plakken dan verwacht (of misschien is dat persen met het strijkijzer wat minder simpel met een buik van 6 maand). Maar ik ben blij met het resultaat! Zo zullen er nog volgen…

10418923_10153851448346468_3194230627010801152_n

Het volgende op de lijst werd een slaapzakje in de stofjes die ik al eventjes liggen heb. Ik heb nog een bijpassend wit stofje met sterretjes liggen om de aankleding voor de wieg te maken (die nog geschilderd moet worden – dat staat op het to-do lijstje van manlief). De stofjes komen van het Stoffenspektakel, in denk van het kraampje van In den beer in Waregem. Het patroontje is de Ava slaapzak van Straightgrain die in de LMV van een tijdje geleden stond en dat ik hier al eens gebruikte.

slaapzakje

En last but not least… Eén van de kerstcadeautjes dit jaar was ‘Feest in het Knutselbos’ van Mamarina en Inge Snuffel. Met hetzelfde sterrenstofje en een restje blauwe fleece maakte ik alvast een leuke teddybeer voor ons klein mannetje.

teddy

Op naar de volgende puntjes op de to-do lijst!

Geef een reactie

