Een nieuwe start

Soms moet je vernieuwen om te verbeteren. In mijn geval is het vooral vernieuwen om meer aan mezelf en aan mijn gezinnetje te denken. Mijn blog kreeg ondertussen een fikse afslankbeurt, want… mijn winkeltje is volledig stopgezet. Het einde van een tijdperk! Ik vond het fantastisch leuk, maar met de kleine in het vooruitzicht hebben we beslist om mijn zelfstandig bijberoep stop te zetten.

Uiteraard stop ik niet met naaien, want ik heb een megalange to do lijst met dingetjes die ik nog wil maken voor onze mini! Ik ben nu bezig met een kruippakje uit de Ottobre 2015/01, en er staan nog allerlei slaapzakjes, bekleding van de wieg,… op het programma. Wordt vervolgd!

En ik kreeg van mijn man een fantastisch kerstgeschenk… een silhouette cameo! Ooooh, dat opent zo veel mogelijkheden. Die kleine zal veel te veel kleertjes hebben!

cameo

Geef een reactie

