Appe(l)tijt

Die naaidip waar ik jullie eerder al eens over vertelde, was ik nog niet helemaal kwijt. Maar met de lente voor de deur, kreeg ik toch zin in iets nieuws. Eerst alle bestellingen afwerken: wat juweeltjes en twee babypakketjes. En toen was ik er klaar voor! Maar wat wou ik nu eigenlijk maken?

Gelukkig brengt Pinterest altijd raad! Ik had er al eens een superschattig appelslabbetje gezien. Na eventjes tekenen had ik een patroontje, et… voilà! Een slabbetje voor bij een appe(l)tijtelijk fruitpapje! Het slabbetje is trouwens één van de eerste naaisels voor Passionista’s op 17 en 18 april in het Staf Versluyscentrum in Bredene.

Appelslab

Het appelstofje had ik al even liggen, en ik herinner me niet meer waar ik het gehaald heb. Het groene bolletjesstofje, de badstof en de biais komen van Verkempinck in Oostende.

Laat die lente nu maar komen!

spring

4 gedachtes over “Appe(l)tijt

Geef een reactie

