Bandwerk

Met de winter in het vooruitzicht, en ook omdat ik op facebook zo veel leuke voorbeeldjes zag passeren, waagde ik me aan een cirkelsjaal. En één werd twee, en twee werd drie, en… voor ik het wist, had ik een hele collectie! Voor de buitenkant koos ik een leuk katoentje, voor de binnenkant namaakbont. Lekker warm! Met een lap van 25 x 140 cm van beide stofjes heb je voldoende voor een sjaal voor een volwassene. Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb: dat namaakbont is echt een stoffig gedoe… Pluisjes overal na het knippen!

En zei ik al dat hij lekker warm was? Deze paste wel écht niet bij mijn outfit, gelieve dat dus te negeren…

sjaal

Ook het zelfgetekende patroontje voor een toilettas – volgens de aanwijzingen van Handmade Mieke – werd weer uit de kast gehaald. Ik vind het toch zo’n leuk modelletje! Eén werd twee en… jaja, je kent het vervolg wel!

Een beetje bandwerk is niet altijd slecht hé..

3 gedachtes over “Bandwerk

Geef een reactie

