Celeste I

Al wie een beetje kan naaien, kent het boek ‘Mijn Tas’ van Elisanna en Fynn. Ik heb het ook al een tijdje liggen, en wist al heel lang dat deze stofjes voorbestemd waren om een handtas mee te maken voor mezelf: twee stofjes uit de Wildwood collectie van Dashwood Studio, gevonden bij Liesellove.

Ik heb eerlijk gezegd toch wel gezweet en gepuft op deze Celeste I, maar het was dan ook mijn allereerste handtas. Vooral het naaien van de hoekjes was een klein drama, en er is veel tornwerk aan te pas gekomen. Maar ’t is me uiteindelijk wel gelukt. Niet perfect, maar best oké voor een eerste poging!

 

2 gedachtes over “Celeste I

Geef een reactie

