Oh deer!

Op het stoffenspektakel in Kortrijk (ondertussen al een maandje geleden, denk ik) viel mijn oog op het prachtige ‘Brambleberry Ridge’ stofje van Michael Miller bij het standje van Sjiekebieke. En de combinatie met het Nightfall stofje van Camelot was snel gemaakt: beide stofjes zijn een tikkeltje feestelijk door de glanzend gouden motiefjes. Ik wist meteen dat deze stofjes samen prachtige kussentjes zouden worden voor in de zetel… Het werd mijn mooiste, maar duurste aankoop op het stoffenspektakel.

En zo gezegd, zo gedaan. Omdat ik bij de laatste kussens uren op de paspel gevloekt heb, werd het een versie zonder. Ik vond een handige tutorial op de blog Verbeelding, en had op een uur tijd twee nieuwe kussens! Wat ben ik blij met deze tutorial! Alleen de plakband liet ik achterwege, en gebruikte gewoon speldjes. Deze twee nieuwe kussens liggen ondertussen in mijn zetel te schitteren… En ik ben er heel, heel blij mee!

Met de restjes stof maakte ik nog een setje theelichtjes voor op de schouw, lekker gezellig.

theelichtjes

En o ja, dit babypakketje rolde ondertussen ook vanonder de naaimachine: een dekentje, slabbetje, pamperzakje en uiltje. De stofjes vond ik bij stoffen Verkempinck in Oostende.

Pakketje

Geef een reactie

