Het grote inhaalblogbericht

’t Is al eventjes stil op mijn blog, maar dat is het daarom niet op creatief vlak. Maar je kent dat wel, geen grote projecten, geen tijd om veel online te zetten. Daarom het grote inhaalblogbericht! Met een overzichtje van de creatiefjes van de laatste tijd..

foto 3

In mijn familie/vriendenkring is er echt wel een babyboom. Er zijn dus heel wat kraamcadeautjes vanonder de naaimachine gerold. Ik heb zelfs niet van allemaal een foto, shame on me! Kleine Mavi kreeg een dekentje en een slab, in een leuk vogelstofje dat ik bij Stoffen Verkempinck in Oostende vond. Nu moet ik u wel even iets opbiechten: het idee met de witte ‘frulletjes’ en het satijnlijnt om het dekentje versieren, is helemaal niet van mezelf. Ik heb het gezien bij vriendin Nika, en moet echt dringend eens op zoek naar een eigen manier om zo’n dekentje origineel af te werken. Dankjewel voor je ideetje, Nika, en ik beloof plechtig dat ik binnenkort met iets van mezelf kom!

foto 7

Ook voor mijn metekindje Alex rolde er nog een zacht dekentje vanonder de naaimachine, maar daar heb ik geen foto van. Ik kan u wel zeggen dat ze kozen voor het onderste blauwe autostofje van Soft Cactus. En dat Alex heel erg fan is van het dekentje!

foto 4

De babypakketjes, die zijn dus echt wel in. Ik ben ook voor een andere vriendin eentje aan het maken, ze koos voor het pinguinstofje dat ik ook bij Verkempinck vond.

Ik bedacht dat ik al lang niet meer gehaakt had. En dat ik wou leren om granny squares te haken. Na een paar eerste probeersels ziet het er nu toch al wat beter uit hoor, maar ik moet nog veel leren.  Wat ik met die granny squares ga doen? Geen idee..

foto 5

En toen was er stoffenspektakel Kortrijk… En kreeg ik van manlief een mooi budget mee. Dat budget ging helemaal op aan deze fantastische stofjes. En plannen om er dingen mee te maken, die zijn er in overvloed! Binnenkort meer!

foto8

O, en dan zou ik het leukste nieuws nog vergeten: de tweede editie van kadOOS, de hippe pop-up geschenkenmarkt die ik samen met een Marijke van De Plakboetiek organiseer, krijgt nu helemaal vorm. Een gezellig avondje knippen en plakken leverde alvast het zaalplan op. Met maar liefst 42 standen wordt dit een XL-editie, twee keer zo groot als vorig jaar! Nu nog een mailtje sturen naar alle fantastische standhouders die erbij zullen zijn. Op zoek naar handgemaakte geschenkjes voor de feestdagen? Zet dan zondag 7 december in je agenda!

kadOOS

Geef een reactie

