Alex

Supertrots ben ik, want ik mag eindelijk kleine Alex aan jullie voorstellen: mijn neefje én metekindje! Julie en Niels hebben het alvast fantastisch gedaan, zo’n schattig en mooi ventje op de wereld brengen. Ik ben nu al helemaal verliefd… je zou voor minder hé!

Een geboortepakketje kon natuurlijk niet ontbreken! Mijn oog was al een hele tijd geleden op het superleuke ‘Fly Away’ stofje van Riley Blake gevallen, dat zou het worden! Het resultaat was een fleece dekentje (met dank aan Nika voor de tips), een pamperzakje (met dank aan Eloleo), een vlaggenlijn (met dank aan Oon), een ritseldoekje en een slabbetje (mét kamsnap!)

foto 4

En zo’n nieuw boeletje, dat moet toch gevierd worden hé…

foto 3

Stofjes: Fly Away van Riley Blake + blauw katoentje bij Liesellove. Katoentje met bolletjes: stoffenspektakel.
Fleece: Ikea
Badstof: Wibra

Een gedachte over “Alex

Geef een reactie

