Summer Breeze

Een hele tijd geleden had ik het al eens over mijn juweeltjes: ik wou veranderen van stijl, en van materialen. De acryl kralen zijn de deur uitgevlogen, en hebben plaats gemaakt voor glaskralen. Met een veel mooier én duurzamer resultaat!

De zomer en de ‘statement necklace’ trend hebben me geïnspireerd, en mijn eerste voorzichtige stapjes naar een nieuwe stijl zijn gezet. Ik ben heel benieuwd naar de reacties.. De eerste kettingen vormen samen de ‘Summer Breeze’ collectie, want ze zijn heerlijk zomer en mooi op een kleurig topje, of gewoon op het strand op je bikini.. En nu duimen dat die warme zomer er snel aankomt!

O ja, nog leuk nieuws: ik heb ondertussen een ‘echte’ webshop! Trots! Surf maar eens naar www.hetwinkelweb.be/twinkel-bel!

Geef een reactie

