Terug van weggeweest & DIY Kortrijk

Maandenlang aftellen, en nu is onze vakantie alweer voorbij. Wat gaat het snel! Maar dat betekent wel dat ik er weer helemaal kan invliegen. Twinkel Bel is back! 😉

Er liggen nog zo veel mooie materialen te wachten om juweeltjes te maken, daar moet ik dringend eens tijd voor maken. Maar voorlopig staat de naaimachine opnieuw op tafel. Ik wou al een tijdje een omkeerbare draagtas maken volgens dit patroon. Het werd een cat & mouse bag! Het patroon is vrij simpel, je moet alleen zorgen dat je de juiste handvaten aan elkaar naait (ik heb me uiteraard vergist, en heb dat pas gezien toen alles afgewerkt was.. Lostornen die handel!). De stof is canvas en komt van het Stoffenspektakel.

catmouse

Voor wie dit weekend nog niets te doen heeft: ik heb zaterdag 28/06 een standje op de DIY-markt in Kortrijk. Lijkt me erg leuk te worden! Tot dan?

DIY Kortrijk

Geef een reactie

