Goede voornemens

Goede voornemens, die zijn van alle tijden. Je moet ze toch niet per sé in het begin van het nieuwe jaar nemen? Maar het begin van een nieuwe fase, dat lijkt me wel een goed moment. En een nieuwe fase voor Twinkel Bel, die is er inderdaad wel! Mijn hobby, die bestaat al een tijdje. De voorliefde voor kralen, voor het combineren en nieuwe dingen creëren. Maar nu is er net dat ietsje meer, nu Twinkel Bel uit de hobbysfeer komt en de professionele toer opgaat. Een nieuwe fase dus.

Maar ik had het over goede voornemens. Eigenlijk wil ik van Twinkel Bel net dat ietsje meer. Ik wil net iets kritischer zijn voor mezelf, en voor mijn creaties. Want die acryl kettingen, die ben ik eerlijk gezegd wel een beetje beu. Populair, dat zijn ze wel. Maar is het niet leuker om met een stuk rond te lopen dat alleen jij hebt? Iets unieks, iets speciaals?

Daarom mijn goede voornemen: minder acryl, meer glas, meer natuurproducten, meer unieke stukken. Je zag het misschien al aan een aantal van mijn nieuwe ontwerpen met natuursteen. Dat het basismateriaal dat ik daarvoor nodig heb ietsje duurder is, daar kan ik niet omheen. Maar dat ik nog steeds leuke en betaalbare juweeltjes wil maken, dat staat vast. En dat jullie, mijn lieve Twinkel Bel fans, mijn nieuwe creaties mooi moeten vinden, dat staat ook vast. Zo veel ideeën, mijn vingers kriebelen al om eraan te beginnen! Dankjewel voor jullie steun tot nu toe, en… verwacht je binnenkort maar aan heel veel nieuws!

Een gedachte over “Goede voornemens

Geef een reactie

