Homeparties

Wil je graag eens mijn juweeltjes en naaisels van dichtbij bekijken? Organiseer dan eens een gezellige homeparty bij je thuis!

Ik kom langs en breng mijn juweeltjes en naaisels mee. Dan kan je samen met je vriendinnen rustig alles bekijken en passen. De juweeltjes die ik meeheb, kunnen meteen gekocht worden, maar er kunnen ook bestellingen geplaatst worden. De gastvrouw mag voor 10% van het aankoopbedrag een keuze maken uit de volledige collectie.

Stuur me gerust een reactie of stuur me een mailtje voor meer info!

Geef een reactie

